4 Ekim 2012 Perşembe

Karl ile Hula Hoop > Ebru Şallı ile Pilates

    Vintage, klasik Chanel ceketime kavuştuğum gün 'imkansız diye bir şey yok be Mayni' demiştim. Öyle ya da böyle Chanel bir şeyim vardı. Coco'm seni çok seviyorum...

Karl Lagerfeld'in son bombası hula hoop plaj çantası... Bu adam yaşlandıkça ne yapmak istiyor diye sorgulamama neden oluyor. Çantanın fotoğrafına uzun uzun bakıyorum; tutunacak, inanacak, Karl yaptıysa bir nedeni vardır demek istiyorum ama malesef yok. 

                          Karl_Lagerfeld_Chanel_Hula_Hoop_Beach_Bag.jpg
Photo by Derek Blasberg

Sevgili Karl ne yaptın sen kuzum?

    Çantayı ayrı düşünüyorum, bunun çakmasını yapacak üreticileri ayrı düşünüyorum, adamlar ne küfür edecekler bu hula hoop nereden çıktı diye :))))

Kapalı Çarşı'da bazı çakma çantaların gerçeklerinin mağazasında dahi olmamasını baz alırsak, bizim Türkler o hula hpppla neler yaparlar düşünmek istemiyorum (içine boncuk koymak ve çıngır çıngır ses çıkartmasını sağlamak gibi :) )

   Chanel_Hula_Hoop_Bag.jpg

Çılgınlar gibi param olsa bile bu çanta 'en son satın alınacaklar'listemde top 3'e rahat girerdi. Hep iyi tasarımlar beklemek tabii ki saçma ama ne tasarlarsam tasarlayayım satıyorum arkadaş mantığı da artık abartıldı. Sorry Karl bizımla değılsın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder