28 Aralık 2010 Salı

Cacharel S/S 2011 Beğendiklerim

    Türkiye'de Amor Amor ile ün salmış olan Cacharel, Türkiye pazarında neden sadece erkek giyimle yer alıyor anlamıyorum (kendilerine mail attım, sordum fakat yanıt gelmedi).
2011 S/S bayan koleksiyonuna bakınca mest oldum, Cédric Charlie imzalı koleksiyonda pastel renkler ağırlıkta. Chanel'in sarı ojesi gibi cart sarı ağırlıklı koleksiyon :) Ayrıca batikimsi desenli tüm elbise, pantalon, gömlek ve etekler çok tarz.


Sarı renk benim çocukluk rengim. Tutkuyla bağlıydım. Tüm kızlar pembeye hastayken ben sarıcıydım. Tuttuğum takımın etkisinden mi bilemiyorum. Sarı tam bahar rengi püfür püfür sarı elbise ve sarı topuklu ayakkabılar favorim. Ayırca kırmızı, pembe ve turuncu renklerinin birbirleri ile uyumu tam kıvamında. Sadece en sondaki pembe elbisenin üst kısmındaki turuncu askıları beğenmedim :)


Ayrıca bu clutch da wish edilesi :)

1 yorum: