28 Aralık 2010 Salı

İki Parmak Yüzükler-Üç Parmak Yüzükler-Hatta Dört Parmaklar...''Double Finger Ring''



    Sevgili Rihannacığımın öncülüğünde double finger ringler yavaş yavaş ülkemizde de satılmaya-takılmaya başladı. Üzerinde ''love'', ''peace'', ''you'' gibi kelimelerin kullanıldığı, boncuklu, hello kityli yani her tarzda moda yüzükler bir çok alışveriş sitesinde uygun fiyatla satışta. İki parmaklar tamam da üç ve dört parmak olanlar sanki kavgada yumruk atma yüzüğü gibi :)))


Ben en çok fiyonlu olanı sevdim, hı bir de Rihanna'nın 'BAD' yüzüğünü :)


3 yorum:

  1. tatlım aldım ben bu yüzükler ama rahatsız ediyor insanı

    YanıtlaSil
  2. bence de. parmakları oynatmaya engel:) parmak kelepçesi gibi..

    YanıtlaSil
  3. internet üzerinden ben bu yüzüklerden almak istiyorum nasıl alabilirim

    YanıtlaSil