21 Aralık 2010 Salı

Senin Yılbaşı Elbisen Hangisi?


Net-a-porter'da 50 mükemmel elbise belirlenmiş. Ben de kendimce ilk 5'i belirledim ve de tabikide yılbaşı için olanı...

5.
285 Euro
    Kırmızı renge karşı hep önyargım vardır. Isınamadım, sevemedim. Yılbaşı rengi neden kırmızıdır? Noel babacık kırmızı tercih etti diye mi? Değiştirelim... Her şey daha güzel olabilir. Yine de gelenekleri bozmayalım listemin 5. sırasında DKNY marka kırmızı straplez elbise var. Givenchy marka ankle botlardan da bahsetmeden geçemeyeceğim. Süper!

4.

618 Euro
Philip Lim marka şeker kız Candy elbisesi. Net-a-porter'ın en sevdiğim yanı ürünleri harika kombinlemesi. Deri ceket ve bağcıklı-topuklu ayakkabılarla harika durmuş. Siyah-pembe uyumunu oldum olası çok sevmişimdir.

3.

490 Euro
Rebecca Taylor payetli elbiseler gece için harika seçim. Payetlerle süslü straplez elbise üstü ve ipek alt kısmı ile hem şirim hem de seksi.

2.
1,015 Euro
Temperley London marka bu harika ipek jarse lacivert elbise birazcık iddalı olsa da farkını ortaya koyuyor.  

1.

428 Euro
Red Valentino..Fırfırlı ve tafta kumaş eteği ile çiçekli cıvıl cıvıl elbise. Partinin cici kızı olmak için ideal seçim.

Veeee yılbaşı elbisem


260 Euro
Mor...En sevdiğim renklerin başında...Ne pembe gibi ne de siyah...Uyumlu, kendi halinde mutlu...Alice+Olive marka ipek, krep elbise.

2 yorum:

  1. Mor olan elbiseyi çookk beğendim!!

    YanıtlaSil
  2. Siyah olandaa fena değilmiş!:D
    Aslında hepsi çok güzel!!

    YanıtlaSil