22 Aralık 2010 Çarşamba

Şimdi Oxford Zamanı !

Gelmiyor kış gelmiyor :) Tüm Avrupa donuyor biz güneş banyosuna devam ediyoruz... Bu kadar güneşli günden sonra kış öyle bir bastıracak ki donacağız baskısıyla Oxford model ayakkabı almak yerine bot almalıyım, çizme almalıyım dedim durdum. İnat ettim beğendiğim tüm Oxford babetlere el salladım, baharda görüşürüz dedim. Evet çok pişmanım fakaaaat gelmeyen kıştan şikayetçi değilim.
Hava hep güneşli olsun, enerjik mutlu olalım, ayağımıza oxfordlarımızı giyelip koşalım, hoplayalım, zıplayalım.

Şimdi en güzel, en tatlı Oxfordcuklara gelelimmmmmm...


385 Dolar
İsmi cooper olan penelopeandcoco.com'da satılan bu el yapımı cici babet bu sezonun en vahşi seçimi:)
Bu sezon hala leopar desenli bir şey almadıysanız acele edin:)

382 Dolar
Yine el yapımı deri, fuşya rengi, şeker oxford. Benim de bu renk bir oxfordum var çok seviyorum, oldukça dikkat çekici :)

16 Pound
Asos.com %50 indirime girmişken 16 pound olan ve şuan bulabileceğiniz en ucuz oxfordlara free shipping olanağı ile sahip olabilirsiniz :)

55.50 Dolar
Shopbop'un final sale ürünlerinden olan Tyler Studded oxfordlar farklı bir tercih. İş hayatı için de ideal bir seçim olabilecek şık bir model...

70 Dolar
Yine indirim olanağıyla shopbop.com'dan sahip olunabilecek kemik rengi oxford.

137.50 Dolar
Marc by Marc Jacobs imzalı parlak oxfordlar. Hiç tarzım olmayan bir ayakkabı ama insan içten içe Marc Bey yapmış demek ki sen yanılıyorsun Mayni diyor...Shopbop.com'da yine %50 indirim olanağıyla...


24.00 Pound
Kurdele bağcıklı, kalın tabanlı, parlak oxford ayakkabı. Asos.com'da indirim fırsatıyla.

1 yorum:

  1. En alttakinde bir chuck bass havası sezdim , Mayni artık erkek modası istiyorum fit vucudum için : ))

    YanıtlaSil