19 Mart 2011 Cumartesi

Nicholas Kirkwood for Prabal Gurung Spring 2011

    Nicholas aşkımın Prabal Gurung için tasarladığı ayakkabılar bilekten bağlamalı modeller. Bu sene 2'şer, 3'er kemerler saatler, kemerler herşeyin katı moda.

                 
                  Kirkwood_for_prabal
                             Tabikide iddalı, seksi bu modellerde ayak bileğinin ince olması şart.

                                                    

                                              

                                                      

                                           

1 yorum:

  1. ayakkabılar muhteşem! ayakta böyle iddialı modellere bayılıyorum ayakkabı aşığı bir kız olarak,geçen sezon da balenciaga'nın mimari detaylı ayakkabılarına vurulmuştum,bu sene prabal gurung ve miu miu'nın pembeli yeşilli sarılı ayakkabıları kalbimden vurdu beni!

    http://thebeehivee.blogspot.com bu da benim blogum,içeriği seveceğini düşünüyorum,her zaman beklerim:)

    YanıtlaSil