14 Temmuz 2012 Cumartesi

Koşa Koşa KOS'a Gittim

   

Herkesin Bodrum'u başkadır. Kimisi için en güzel koy Türkbükü'dür kimisi içinse Yalıkavak... 

    Benim Bodrum'um Gündoğan'dır. Bakir yapısını korumaya çalışan, betonlaşmaya direnen, köy hayatından izler taşıyan en güzel koyudur Bodrum'un. Her sabah güneşin doğuşuyla uyanılır, yürüyüş yapılır, "Günaydınlaşılır", İkizler Pastanesi'nden ekmek (ben bir de ponçik alırım), Çıngıloğlu'ndan otlu börek alınıp kahvaaltı için eve dönülür. Gündoğan'ın en meşhuru Terzi Mustafa'dır. Terzi Mustafa Bodrum'un lezzetiyle nam salmış sayılı balık restorantından biridir. Her akşam en az iki, üç ünlü ismi burada görmek mümkündür. 


    Denize girmek için Küçükbük tercih edilir, tertemiz denizi ve yerleşik halkıyla minik bir mahalle hayatı hakimdir. 




Daha fazla paylaşmak istemiyorum, meşhur olmasın benim ''yerlerim''...




Yıllardır ertelemekten harap ve bitap düştüğüm bir günlük(cük) Kos macerama sonunda imza attım. Çok yer gördüm mü? Evet ama tamamen gezemedim, bu da demek oluyor ki kapı açık yine gitmem, eksikleri tamamlamam gerek...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder