28 Şubat 2011 Pazartesi

83. Oscar Töreni'ni de Kırmızı Halı'yı da Dünya Gözü ile Gördüm.

    83. Oscar törenini de bitirdik. Çok mu güzeldi? Hayır. Peki ya kıyafetler? Ehh...
Ödüller hakkında da az çok tahminlerim tuttu. Daha izlemediğim halde The King's Speech'in en iyi film olmasından ziyade sonunda Colin Firth'un en iyi erkek oyuncu seçilmesine sevindim. Biatiful da ödül alabilseydi güzel olurdu tabi.


Sunucu olduğunu öğrendiğim günden beri Anne Hathaway'den çok şey bekliyordum. Kırmızı halıda, halıyla birebir renkte Valentino imzalı kırmızı elbisesi ile ''Bugün sunucuyum, törenin gözdesiyim, uyumlu olalım diye böyle giyindim.'' gibi bir açıklama yapmasını bekledim. Ne kadar yorucu bir kıyafetti... Kendisi gecede 7 kıyafet değiştirerek ''buldumcuk'' olduğunu da kanıtlamış oldu. Kıyafetleri arasında en çok Lanvin imzalı smokini beğendim, hatta bayıldım.


    Natalie Portman'ın elbise seçimi Rodarte imzalıydı. Hamile ya da kilolu bayanların vazgeçilmez elbise tarzı. Tüm tombişlikleri sakladığına inandığımız göğüs altından dökümlü, ipek şifon elbise. Mor rengin baskın olacağı bir kırmızı halı beklerken olan morların da tonlarını pek beğenmedim. 



Püsküllü küpeler de Tiffany'miş. Ama o küpeler bu kıyafete gitmemiş be Natalie. Hele de ayakkabılar. Bari ton farkı olsaydı. Mosmorsun. Saçı da çok kötü. Keşke topuz yapsaymış. Evde kendi saçını kendi yapıp gelmiş gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder