30 Mayıs 2011 Pazartesi

Big is Beautiful Koleksiyonu ile H&M

    Gurme gibiyim evelallah. Yeni tatlar denemeyi çok seviyorum, özellikle evde master chefçilik oynamak en büyük hobim. Yaptığım ilginç tatlardan anne ve babam pek çaktırmasalar da çok şikayetçiler. Tek desteğim ablam ya o da çok iyi rol yapıyor ya da hakikaten lezzetten anlıyor :)

Boğazımı tutmadan kilo vermenin binbir türlü halini deneme halindeyim (ki boğazımı tutmadan bunu başaramayacağımı bile bile), fırsat sitelerindeki LPGmiş, kavitasyonmuş, ozon tedavisiymiş hepsini alıyorum. Asıl eğlence sonrasında başlıyor. Zayıflamaya çalışan teyzeler, bıkmış güzellik merkezi görevlileri... Tam bir yazı dizisi olma kıvamındalar.

Tombişlik çağımızın hastalığı olarak görülmeye başladığından beri markalar da genişleyen bedenlerimize el attı. Büyük bedenler için mağazalar açıldı, koleksiyonlar sunuldu.

H&M'de geri kalmadı ve H&M BIB'i piyasaya çıkardı. ''Big is Beautiful'' kokelsiyonu. Hııı evet big çok güzel HM bi zeki de sensin zaten. Model kızımız gerçekten güzel. Gözler, dudaklar on numara. Adı da Tara Lynn.

Hepimize doya doya yemek yiyebildiğiniz, ayyyy yiyorum yiyorum kilo alamıyorum gibi uyuz cümleler kuran kızlardan uzak güzel bir yaz diliyorum :)

       

      

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder