31 Ağustos 2011 Çarşamba

Mykonoooooooooos

   Gezmek... Yeni yerler görmek,  yeni şeyler öğrenmek... Barok musun? Gotik mi? bilmek, hikayesini dinleyip, hayal kurmak. Bu benim özetim. Gezmek üzerine tüm hayallerim...Mykonos'tandır karelerim...


Hikayeme başlamadan önce en yakın arkadaşlarım; ayaklarıma teşekkürü bir borç bilirim...
Görmeğe alışık olduğumuz karelerden ben de çektim... İşte gördüğümüzde aaa Mykonos dedirten kompozisyonlar:







Mykonos muhtarı Jack teftişte !


Hayatımda gördüğüm en güzel 2.elcilerin başında gelebilecek bir yer. Hiçbir şey alamadım çok pahalıydı ama sahibi amca beğendiğim rozeti satmayacak söz verdi, zengin olunca gidip alacağım :)

Meşhur Mykonos geceleri ve diğer fotoğraflar bir sonraki postta gelsin, şimdi biraz sıkıldım da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder