7 Eylül 2011 Çarşamba

Em Dex, Dex Em dımtıss dımtısss ''Tod's'' (Remix yaptım yahuuu)

    Uzuuuuun bayram tatilinde kendime 'bayramlık' kitaplar aldım. Hedefim hepsini okumaktı. Hedefe ulaştım mı? Şeeeyy kem küm ama en azından şuan en çok satanlar reyonunda bulunan iki kitabı okudum. Popüler kültür insanıyım yapacak bir şey yok.

              

Bir gün adlı romanın arka kapağındaki yorumları okuyunca 'vay bee bu neymiş resmen bir baş yapıt!' diyerek aldım, koyuldum okumaya. Standart bir aşk romanıydı, kavuşamıyorlardı, Amerikalılar'ın neden bu kadar salak olduğunu bu romandan sonra daha da iyi anladığımı düşünür iken, ablama romandan kısaca bahsedip sonunda beni şok edecek bir şey olmaz ise kafamı duvardan duvara çarpacağım dedim, ablam da kızın annesi Kırgız, çocuğun babası da Özbek çıkarsa al sana şok dedi, sanırım bu söze bi yarım saat güldüm (evet biliyorum şuan anlatınca komiklik anlamında hiçbir tesiri yok ama o an çok komikti).

    Bir Gün romanı beyaz perdeye aktarılmış, Hollywood'dan beğendiğim bir kaç insandan biri olan Anne Hathaway başrolde yani Em!

                            

Ve kendisi Tod's Signature Handbag 2011 koleksiyonunun yeni yüzü. Fotoğraflar Mert&Marcus.





                   Anne Hathaway sen ne güzelsin, fazla güzelsinnnnnnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder