29 Ocak 2012 Pazar

'The Artist'in artisti Uggie

   
                           

    Tam bir 'mimik' insanıyım. Kaşlarımı 'Küçük Emrah' ya da 'şaşkın ördek yavrusu' şekline sokabiliyorum. 'The Artist'i izlerken 1920'li yıllarda yaşasaydım ve de oyuncu olsaydım, sessiz filmlerde çok rahat kendimi ifade etme fırasatı bulurdum dedim hem de konuşmadan :)


                

                                      

    The Artist, Hollywood'un nereden nereye geldiğini, sessizlikten sesli çekimlere geçişini naif ve klişe (sessiz bir film sonuçta, fantastik bir senaryo beklemek saçma) bir anlatım ile sunsa da oldukça eğlenceli. Özellikle dönem kıyafetleri, saç aksesuarları ve de arabalar oldukça dikkat çekiciydi.

Jean Dujardin'in oyunculuğunun yanında biricik dostu, köpeği Uggie'nin oyunculuğu Oscar'a aday olmalı dedirtti. Harikaydı!


                                         

Bakalım Oscar'da neler yapacak, merakla beklemedeyiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder