16 Şubat 2012 Perşembe

Jeremy Scott Sonbahar/ Kış 2012-2013

''İnsanın kılık kıyafeti hayata bakışının bir yansımasıdır.'' Robert Mayni


    Ben küçükken annem; öğretmen olmanın verdiği ruhsal durum paralelinde beni sürekli mürebbiye kıvamında giydirirdi. Minik döpiyesler, makosen ayakkabılar... Hatta ilkokul ikiye giderken sınıfça piknikte çekilmiş bir fotoğrafımız var. Bu fotoğraf yaşadıklarımın özeti niteliğinde; herkes eşofman ve t-shirt giymişken, ben kraliyet ailesinin son mensubu olarak pikniğe gelmeyi tenezzül etmiş bir prensesim.


Kendimdeki garipliği farketmem uzun sürmedi, o sıralar başka bir mahalleye taşındık. Mahallede iki çete vardı, kendimi değiştirmeden onların aralarına girmem zor olacaktı. ''Değişim başlasın!'' dedim ve de değiştim. Önce t-shirtlerime arkadaşlarımın yaptığı gibi yeni asfaltlanmış yollarda, güneşten yumuşamış ziftlerden sürdüm, zamanla ziftli yerler delindi, çok tarz! :)
Sonra şort ve spor ayakkabı dışında tüm kıyafetleri reddettim.


    Hayatımın belki de en eğlenceli yıllarıydı; ne çok anım var, ne çok yaşanmışlık... İyi ki söz dinlememişim, iyi ki gecelere kadar sokaklarda kalmışım...


Jeremy Scott'ın yeni koleksiyonunu görünce o yıllarım aklıma geldi. Acid kalem kutularım, tshirtlerim...


                                     

                                     

                                     

                                     
                                     
                                     

Jeremy Scott pek yaratıcı ya da şaşırtıcı bir koleksiyon hazırlamış olmasa da kazakları gerçekten harika :) Seni seviyorum Bart :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder