31 Ekim 2012 Çarşamba

Hayalimdeki Aşk - Ruby Sparks

    "Hayalim", "Hayalimdeki", "Hayallerimde"... Bu kelimeler benim dilcağızıma resmen pelesenk olmuşlar. Hayal dünyası ne geniş kızım bazen şaşıyorum kendime. Garfield ruhum burada da etkisini gösteriyor sıfır icraat, bolca hayal...

Ak sakallı dedenin müptelasıyım, gelecek işte bi gün biliyorum. 

                                       

    Filmekimi'nde izleyemediğim filmleri sağ baştan izlemeye başladığım şu günlerde oldukça merak ettiğim "Little Miss Sunshine"ın yönetmenlerinin çektiği Ruby Sparks'ı keyifle izledim.

Paul Dano'yu hala Little Miss Sunshine'da konuşmama yemini etmiş, sonrasında renk kötü olduğunu anladığında, yere oturmuş çığlığı basarken hatırlıyorum... Yıllar geçmiş ama Paul Dano hiç değişmemiş, aynı ben :))

                       

    Ruby Sparks hayalindeki sevgilinin gerçeğe büründüğünde her şeyin yine de mükemmel olamadığının doinnkkk diye yüzümüze vuran bir film. Fakat bu tokat yüzümüze inerken bir yandan da oldukça keyif alabiliyorsunuz.

Herkese tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder