5 Aralık 2012 Çarşamba

Erkekler Böyle Giyinse...

    Çok beğendiğim blogger kadınlar var, ilgiyle takipteyim. Bir de "Allah'ım biri şu kızcağıza giyinmeyi öğretsin ya da çabalamaktan vazgeçsin lütfen." dediklerim. Neyse isyanımı bir kenara bırakır isem şu soğuk kış günlerinde beğendiğim blogger'ların giydiklerine baktığımda incecik bir bluz ya da t-shirtle gördüğümde hem içim ürperiyor hem de sinir oluyorum. Ben hiçbir zaman güzellik uğruna üşümeyi göze alamadım, alamam...

    Sokaklarda çok fazla zaman geçiren biri olarak üşümek benim en büyük düşmanım, şişme kaz tüyü montumla Robocop gibi dolanıyorum, berem başımdan eksik olmuyor. Bu kombinime çok soğuk günlerde atkım ve de eldivenlerim de eşlik ediyor. Kış benim için sadece üç ay sürmüyor iliklerim ısınana kadar kalın giyiniyorum :)

Bu aralar kadın şıklığının yanında bu erkek şıklığına takmış durumdayım. Nette sürekli yabancı blogger erkekleri takip ediyorum, en çok çanta ve ayakkabılarına bayılıyorum. İşte size birkaç örneğim...


Yolda yürürken bu beyfendiyle karşılaşsak ne güzel olurdu değil mi?


Wuhuuuuuuuu bu çocuğu takip bile ederim, en azından arkadaş oluruz yapcak bir şey yok :))


Bir insanoğluna fuşya kazak ancak bu kadar yakışır, ba-yıl-dım!


Tabanı renkli oxfordları çok beğeniyordum taaa ki herkeste olana kadar ama yine de başarılı. Gözlük kardeşiyiz bu beyfendiyle :)


Tabi her zaman modaya kurban olan kadınlar olmuyor, işte size ibretlik bir örnek! O şalı olmasa belki ama ne bileyim olduramamışsın be dostum, bizımla değilsin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder