28 Nisan 2011 Perşembe

Bugün pek bir COLOR BLOCK gördüm seni

    Color Block modası yavaş yavaş beni bile baymaya başladıysa normalde cıvıl cıvıl giyinmeyen biri neler hissediyordur, empati kurmak istiyorum. İspanya turunda giydiğim fuşya montum sayesinde rehber elinde grup ismini taşımak zorunda kalmamıştı. Ben kaybolmadıkça sorun yoktu tabi :) Neon ve canlı renklerin farkedilebilir olması en çok rehberlerin işine yaradı diyerek geyik yapayım.

Color block trendinde her parça capcanlı renklerle kombin ediliyor. Herkes kendince yorumluyor, giyiyor. Ama bir moda çekimi gördüm biraz önce. Color block Nirvana'sı :) Böyle bir şey yok, hayran kaldım. Hem retro hem de colorblocking! Göz yormadan, renklerin uyumu, harika seçimlerle ne kadar güzel duruyor...Almanya Vogue'un geçmiş sayılarında yayınlanan çekim Sebastian Kim tarafından yapılmış.
Hadi bakalım...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder