29 Nisan 2011 Cuma

Kraliyet Düğününden Daha Dikkat Çekici Bu İki Şapkayı Gördünüz mü??

    Blog aleminden kraliyet düğünü ile ilgili yazı yazmayanı atıyorlarmış diye duydum. Bu sebeple önce baştan sona kadar her anını dikkatlice izledim, twitterdan eş zamanlı yorumları okudum ve şimdideee sarıldım klavyeme.

    Kate için çok fazla söylenecek söz yok. McQueen RIP çünkü Sarah Burton bu işi gerçekten iyi götürüyor. (zaman basına gelinlikle ilgili pek bir bilginin sızmaması da çok garip...) Sade şıklık böyle bir şey işte. O ne güzel bir duvaktır, saç- makyajdır. Kısa tutulan gelinliğin kuyruğuda harika. Ki o kuyruğun kısa tutulmasının bir nedeni de Kate'in bakın ben de halktan biriyim mesajı vermesiymiş. Şahsen ben hiç üzerime alınmamıştım ama olsun, bizdensin Kate, seviyoruz seni. Hatırlamayanlar için Lady Diana'nın ki E5 kadar uzundu.

                  

    Bu yaz gelin olacak adaylar bu sade şıklıktan etkilenip terzilerine telefon edip ay o swarowskileri biraz azaltsak mı yaaaa bak Kate'in de parası çok ama hiç kullanılmamış gelinliğinde gibi monologlar olmuş olabilir. Yanlışın neresinden dönersek kar tabi. Hadi kızlar daha zaman var, başarabilirsiniz!!!

Düğünde ablası kadar dikkatleri üzerinde toplayan bir başka güzel de Kate'in biricik kardeşi Phillippa Middleton'dı. Ne kadar zarif, elegan bir bayan seyrettik. Duruşu, bakışları hatta yürüyüşü kraliyet ailesini kıskandıracak nitelikteydi.

Pippa Middleton Friday April 29 2011.

    Şimdi gelelim Karliçe Elizabeth'e. 85 yaşında olmasına rağmen nasıl bu kadar canlı görünebiliyor şaşıyorum, sanırım bu bayan tahtında vefat edecek. Sarılar içinde harika görünen Kralice Elizabeth her zamanki frapan halinden farklı olarak daha şıktı.               

                           

    Ve düğünün bomba ikilisi... Yani ne kadar güldüm bilemiyorum. Bu ikili hiç aynaya bakmadan mı gelmişler acaba? Ne koydun lan onu kafana? gibi klişe ve bayağı bir sözü blogumda kullanacağım aklıma gelmezdi fakat cidden başka bir söz yok anlatabilmek için. Düşünüyorum da belki de William'da gözleri vardı, bu kızları istemeyince düğünde ilgiyi nasıl üzerimize çekeriz de düğün sönük geçer diye düşünmüşler kafamıza ''bunları'' takarsak olabilir belki demiş gibiler.

                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder