20 Nisan 2011 Çarşamba

Jean-Charles de Castelbajac SS 2011

        0711
    Bugün Küçük Prens günümdü. Kaçıncı kez okudum bilmiyorum ama kendimi iyi hissetmemi sağlıyor, çok seviyorum. Ve de sanırım popüler olmasına da gıcık oluyorum sanki ben minikken herkes bilmiyordu Küçük Prensi. Nolur O'nu anlamayanlar, bilmeyenler uzak durun. Kalabalıkları sevmiyor, sessiz kendi dünyasında yaşamak istiyor. Bu postum Küçük Prens ve Felix için gelsin. Çocukluk kahramanlarım sizi çok seviyorum...

       2838

    Fransızlar'ın çılgın olarak adlandırdığı modanın yaratıcı çocuklarından Jean-Charles De Castelbajac her koleksiyonunda çizgi film kahramanlarına yer vermesi beni benden alıyor. Hepsini istiyorum !    

       3741

       4744

       5154

2 yorum:

  1. aaa çok güzel bunlar ilk kez gördüm...teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. küçük prensi çook seviyorum, bir o kadar da castelbajac tasarımlarını :)

    YanıtlaSil