20 Haziran 2011 Pazartesi

Hayallerimin Burberry Trikosunu 2012 SS Burberry Prorsum'da Buldum !

    Sinemada Şirinler'in 3D halini gördüm. Şirine daha bir güzel, Gargamel daha bir gıcıktı. Benim için teknoloji budur dedim. Miniklik kahramanlarım yaşıyorlardı, elimi uzatsam Azman'ı yakalayacaktım sanki. İlkokul arkadaşımın ortaokula giden abisini psikoloğa götürüyorlardı, nedenini sorduğumda ''Renkli televizyona geçişle Şirinler'in siyah-beyaz değil de mavi olmasını kaldırmadı.'' demişlerdi. Ben gerçekten de inanmıştım, hatta o zamanlar çok şükür ki renkli televizyonumuz var diye sevinmiştim :)

Sosyal medyanın gitgide önem kazanmasıyla markaların bu yöndeki atılımları oldukça dikkat çekici. Kimi marka bu konuda uzmanlaşmış iken bazıları da daha yeni yeni bu ''acı gerçek''in farkına varma yolunda...

    Fendi, Burberry, Cartier, Rolex ve Hennesy gibi lüx markalar da dijital medya etkisini çok önceden kavrayan markalardan. Bu konuda ''cidden'' uzmanlaşmış markaların başında Burberry gelmekte. Cumartesi günü Burberry Prorsum 2012 İlkbahar/Yaz Erkek koleksiyonu defilesini canlı izlemesek de hepimiz biliyorduk. Alttan alttan bize verilen mesaj şuydu ''Ayy seni defileye çağıramadık canımmm, ama bak en azından izle, fikrin olsun, hem zaten ön sıra dışında arkadakiler net göremeyecek, en son çekim kalitesi ile çekeceğiz, hiçbir şeyi kaçırmayacaksın.''
Geyiği bir yana bırakabilir isem markalar bu şekilde davranak bizim için daha canlı, daha interaktif, daha fazla hayatlarımıza dahil olan markalar olmak istiyorlar. Defile görüntüleri youtube'dan da istediğiniz zaman izlenebiliyor.

Şimdi gelelim koleksiyona. Erkek reyonlarına pek uğrayan biri değilimdir ama bu koleksiyonda inanılmaz parçalar var. Domuz kumbaramı parçalatır cinsten, resmen bayıldımmmmm... Büyük ihtimal bizim ülkemizde pek tercih edilmeyecek kadar renkliler ama olsun kızlarrr iş başa düştü =)


Bu benimmmmmmm,
ayrıca o ponpon bereni de yerimmmmm:)
                
                               
                             
                   
                            
                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder