26 Haziran 2011 Pazar

Sürgün Günlerinde John Galliano --> John Galliano Homme Spring Summer 2012

   John Galliano'nun başına dert oldu ve belki de hepimize "özel hayatın gizliliği ve yeni iletişim teknolojilerinin tehdidi" üzerine düşünmemize de neden oldu...Adamcağız 'Hitler'i seviyorum.'' dedi, yargılanmaya başladı, geçtiğimiz hafta mahkemesi vardı. Herkes hata yapabilir, dilin kemiği yok, adamcağız bu sözü basın toplantısında söylemedi ki arkadaş ortamında zil zurna sarhoş iken söyledi.

Hepimizin kendimize göre bir görüşü var, ilk kez Hitler'i seviyorum diyen biri ile karşılaşmış gibi adamcağıza yargısız infaz yapıldı. Dior'dan kovuldu,  kendi adını taşıyan markasından da. Düşünsenize adınıza özel bir markanız ama sizin değil.

    Ben hasetimden çatır çatır çatlar, geceleri uyumaz, kendimi heba ederdim. Billy Gaytten markanın yeni kreatif direktörü oldu. Kendisi bu marka altında 23 yılı devirmiş. Yani düşünüyorum da 23 yıl bu marka ile çalış, John Galliano ile "kanka" olmuştur hatta daha da ötesi "panpa" olmuştur (geyiğimi de yaparım kaçırmam), içim rahat etmez arkadaşıma ihanet etmiş gibi hissederdim... Ahh bu profesyonel iş hayatı, hiçbir zaman beni ele geçiremeyeceksin.
Nisan ayında kovulmadan önce ''John Galliano Homme'' ilkbahar yaz koleksiyonu, John Galliano tarafından bence genel hatları ile hazırlanmış ya da ben öyle görmek istiyorum, sevmeyeceğim seni Billy bunu bilmiş ol e mi? :)

Geçtiğimiz günlerde bu koleksiyonun defilesi yapıldı.
Arunway
Photo:http://latimesblogs.latimes.com/alltherage/2011/06/paris-fashion-week-john-galliano-ss12.html
    Koleksiyonda 1960'ların İngiliz Pop art sanatçılarından ilham alınmış.
 Pop art sanatçısı olarak adledilen David Hockeny tarafından çizilen ''Bigger Splash'' ilham kaynağı olarak gösterildi. Resimde kullanılan renkler, ekliktik yapılar ve geometrik formlar kıyafetlere esin vermiş.
Koleksiyondan bir kaç seçmece:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder