27 Kasım 2012 Salı

"Yılbaşında Ne Yapıyorsun?" sorusunu sormak yasaktır

    Aralık geldi çattı. Sanırım hayatımda ilk kez geldi çattı yazıyorum. "Geldi çattı" ne kadar çok "ne diyorsun sen çaaat"a benziyor değil mi? (ahahah burada kendi yazdığım saçmalığa ciddi güldüm)

Aralık ayını geçiş dönemi olduğu için sevmiyorum, doğru düzgün plan yapılamıyor, her şeyi bir garip, yeni yıl o kadar baskıcı ki aralık kendisini bir türlü ön plana çıkartamıyor hep gölgede kalıyor. Aralık sen kişiliksiz misin silkin ve kendine gel! 

    2012 o kadar kötüydü ki 2013'e çok bel bağladım. Sonu 13, millet uğursuzluğuna inanıyor bari bana faydan olsun her şeyim ters ya bu sebeple şimdi benim yılım geliyor gibi hissetmek istiyorum.

2013, 1987 yılından beri dört basamağının da farklı rakam olacağı ilk yıl olacak (gereksiz bilgi kuşağım). 

Şu an Starbucks'dayım. Yeni yıl için hazırlanan cd sanırım üçüncü kez başa sardı. Cıngıl bells'in bin türlü cover'ını dinledim. Bir ay daha bu cd'yi çalacaklar, barista arkadaşlar ağır buhran geçirecek gibiler...

Yeni yıl demek alışveriş demek olduğu için İngiltere'de en iyi Noel reklamı kazanmış bu tatlı video'yu ben de çok sevdim. Kapitalizm kardan adamcağızı bile ele geçirmişse beni ele geçirmiş çok mu a dostlar? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder