4 Kasım 2013 Pazartesi

İkinci Raund Coca Cola'nın

Önce atak Pepsi'den geldi. Golü atar gibi oldu ama gol çizgiden çıktı. Sonra kontrataktan golü Coca Cola attı...

Cadılar Bayramı için çok yaratıcı bir fikir, sıfır maliyet, bol tıklanma... İşte bu her markanın rüyası! Peki Pepsi bunu yaparken Coca Cola'dan elbet sağlam bir atağın geleceğini düşünemedi mi yoksa "ya onlar bir şey bulana kadar konuşulduğumuz, tıklandığımız, like'landığımız yanımıza kar kalsın." mantığı mı hakimdi...


Pepsi'nin bu "korkutucu" olarak nitelendirdiği kostümlü şakasına tü kaka demek saçmalık olur. Bence oldukça yaratıcı. Pepsi-Coca Cola çekişmesi "competitive advertising"e her zaman çok güzel örnekler sunmuştur. Bence bu da onlardan biri ( Bu alanda benim için en başarılı reklamı öğrenmek için tık tık: http://www.youtube.com/watch?v=auEdEYY3ao4 )


Coca Cola sadece bir içecek markası olmasının ötesinde gerçek bir pazarlama devi... Böyle bir markadan beklenen atak tabii ki geldi ve Pepsi'yi süper kahramana özenen, ikinci olduğunu kabullenmesi gereken marka konumuna soktu, mesajını alttan alttan değil "ne dedin sen?! çaaaaat!" diye verdi. Harika bir çalışmaya imza attı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder