8 Kasım 2013 Cuma

Pitahayalı Cümleler Kuruyorum

Hafta içi çalışma saatleri içinde en büyük aktivitem/hobim/eğlemcem öğle arasında market gezmek. Evet evet market gezmek. Bazen ellerimi arkadan bağlayıp market muhtarı gibi sadece dolanıyorum, dolanıyorum, dolanıyorum. Ama mutlaka elim dolu çıkıyorum...
Ay başında "Neye harcamışım bu kadar para ya?!" diye kredi kartı ekstreme ne zaman baksam baştan aşağı Macro Center yazıyor.

Markette en eğlenceli durağım meyve sebze standı. Dün tanıştığım pitahaya ile sizi de tanıştırmak isterim. 

Kendisi oldukça tropikal bir arkadaşımız, hem de kaktüsgillerden. 



Googlelayınca öğrendim C Vitamini, Potasyum, Kalsiyum içeriyormuş. Pitahayadan asıl etkilenme sebebim ise iç kısmı. Tam olarak içi seni dışı beni yakar durumu: "Fuşya ve beyazın inanılmaz uyumu!"




Tam pitahaya ile tanışmamın üzerine Prada'nın yılbaşı için hazırladığı "tropik" koleksiyona denk geldim. Buradan tasarımcılara sesleniyorum pitahayadan ilham alarak harika koleksiyon hazırlayabilirsiniz. Puantiyeli cicili bicili... Hadi yine iyisiniz, verdim fikri de :)


Bu çantayı çok beğendim, gerçekten tropik :)


Bu anahtarlıklar promosyon gibi (Allah bilir kaça satılıyordur).


Kaplan modası kurbanları diyorum ve lafı uzatmadan pas geçiyorum.


Ve işte günlerce, haftalarca konuşulması gereken bir eser! Yemin ederim fotoğraflara baktığım kaynak güvenilir olmasa site hacklenmiş derdim. Bu cüzdan beni eskiden sıkı takipçisi olduğum salı pazarına götürdü, orada Filipinli bir abla vardı. Taraf, toka, cüzdan, hello kittyli objeler satardı. Bu cüzdanı bir an pazarda hayal ettim. Senin yerin Filipinli ablanın tezgahı, sorry canım...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder