12 Kasım 2013 Salı

"Yeni deneyimler için yer açma zamanı"

Sokak çocuğuyum. Nefes aldığımı, yaşadığımı hissetmemi sağlayan ve beni mutlu eden en büyük yaşamsal fonksiyonum sokaklarda aylaklık etmek. 

Sokak denince benim için vazgeçilmez iki yer var: Kadıköy ve Karaköy. Kadıköy'ü avucumun içi gibi bilme sebebim doğup, büyüdüğüm topraklar olmasının yanı sıra eski çehresini hala korumak için çabalıyor olması. Bir yerde yaşanmışlık yoksa benim için orada oksijen yoktur. Karaköy ise kendimi keşfetmeye başladığım zamanlarla birlikte keşfettiğim, her sokağını adım kadar iyi bildiğim, mutsuzken "Bir dolanıp geleyim" diyerek kendime derman olduğum yer.

Karaköy'ün bu inanılmaz değişimine günbegün şahit oluyorum. Her gün yeni kafeler, galeriler açılmakta değişim son hız devam etmekte. Eski (bence tarihi) binalar restorasyon bahanesiyle saçma yapılara dönüşmekte. 

İstemiyorum sizi, istemiyorum bu değişimi!!!

İnsanlar Ataşehir gibi (Allah kimseyi düşürmesin) yapay ilçelerde yaşarken ne çok güzellikten mahrum kalıyor, ne çok şeyi pas geçiyor. Bunların farkında olduklarını da pek sanmıyorum, onlar için sitelerinin 948383 tane havuzu olması mutlu olmaları için gayet yeterli bir sebep. Hey mannn size acıyorum cidden...



İsrailli telekomünikasyon şirketi Pelephone, Up yani Yukarı Bak filminden ilham alarak ya da çalarak çok hayat dolu bir reklam filmi yayınlamış.


Hoşlandığı kıza ulaşmak için evindeki fazlalıklardan kurtulan alık çocuk ve güzel kızın kısa hikayesi.


Up filmine benzer öğeler ve renklerin kullanıldığı bu reklam filminin sloganı: 
"Time to make room for new experiences"
"Yeni deneyimler için yer açma zamanı"
Telekomünikasyon şirketi için bence gayet güzel bir slogan ve reklam olmuş.



Reklamı izlemek için tık tık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder