23 Aralık 2010 Perşembe

Gitmeyenlere- Gidemeyenlere- Gideceklere ''Galatamoda''

Anadolu Yakası'nda yaşayan biri olarak ne zaman karşıya geçsem herkes nereye koşuyor? diye aklımdan geçiriyorum. Bugün hava yine çok güzeldi, öğlen saatlerinde Taksim'e gittim Galatamoda için. O ne kalabalık! Tüm İstanbul Taksim'e gelmişti sanki. Patır patır yürüyerek hemen kendimi Galatamoda çadırına attım.






Her güne özel bir tasarımcı ile belirlenmiş konu hakkında sohbet saati oluyor. Mesela yarın Gamze Saraçoğlu ile Sokak Modası
 
Galatamoda'nın en popüler tasarımcılarından Özlem Süer


Bahar Korçan ..süpersonik renkteki çorapları




Founta Günem'in standı bence en eğlenceli stand.
Kiki'nin tasarımları kendisi gibi şirin.
Ayrıca yılbaşına az bir süre kalmışken 5 ve 10 TL'lik hediyeliklere bakmanızı öneririm:)
 


Ve işte Zeynep Erdoğan...Bayılıyorum tarrzına, çizgisine...Sesimi duyun Zeynep Hanımmmmm
Mayni sizi çokkk beğeniyor.

Elif Cıgızoğlu imzalı pullu elbise

 Hı Özgür Masur'dan neden hiç fotoğraf yok Mayni derseniz, maşallah standı ve çevresi o kadar kalabalıktı ki yaklaşamadım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder