8 Aralık 2010 Çarşamba

Scott Campbell ile LV İlkbahar/ Yaz Koleksiyonu

    Louis Vuitton İlkbahar/ Yaz 2011 erkek koleksiyonu için New York'lu ünlü ressam ve dövmeci Scott Campbell (ben valla ilk kez duydum, kaynaklar ünlü yazdığı için ünlü dedim) aynı zamanda sevgili Marcçığımın kankası (dövmelerini de yapan şahıs) ile çalışmış. Louis Vuitton çantalara yaptığı Çin mototifimsi dövmelerle çantaları konuşturmuş.



Koleksiyon için çekilen '' The Art of Travel by Louis Vuitton'' isimli videoda Scott Campbell'in bir günü video kaydına alınmış. Joggingle başlayan gün, Campbell'in bilinmeyene yolculuğu ile son buluyor ki bu bilinmeyenin Paris olduğu artık bilinmektedir :)






Tüm video kaydı boyunca Lv'den başka bir şey giymeyen zengin, sofistike dövmeci bey hepimizin içinde bir resim kursuna yazılma isteği doğuruyor. (Şimdi başlasam bi 10 yıla köşeyi dönebilirim.)

http://www.youtube.com/watch?v=k3g4RXCqSis&feature=player_embedded

Videoyu bu linkten izleyebilirsiniz ayrıca sorularınız var ise altına not yazabilirsiniz kendisi Paris'e gelince cevaplayacakmış.
Benim sorum : Scottçuğum sen güzel mi güzel bavullarınla yolculuğa çıktın da o köpekciğe kim bakacak? Köpekcik tehlikede yani in dangerrrrr !


Özetle koleksiyonda çok fazla mavi renk kullanılması, daracık ceketler ve yaz aylarının vazgeçilmezi tiril tiril gömlekler sıcak günlerde terlemeye son mesajı veriyor.


Bo yolculuk trip travel durumu daha ne kadar devam ettirilecek bilemiyorum ama biraz daha brainstorming yapsanız ey güzel LV ekibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder