14 Ocak 2013 Pazartesi

70. Altın Küre'nin Ardından; Golden Globes 2013, Kırmızı Halı Şıkları

    Altın Küre'yi izlemedim. Sabah uyanır uyanmaz hemen kimler almış ödülleri diye telefonu elime aldım; Argo'nun en iyi film seçildiğini öğrenince telefonu masama bırakıp çay suyu koymaya gittim. Argo kadar şişirilmiş bir film olamaz. En iyi yönetmen ödülü kazandıracak bir film ise hiç değil. Ben Affleck sana da zaten kılım, torpilin kimden eeeyyyy Ben!

Neyse ödül törenlerinin eğlenceli ve de oldukça çekişmeli kısmı olan kırmızı halıda kim  ne giymiş hadi bakalım:

                      Altın Kürenin şıkları

    Kırmızı Halı fotoğraflarına göz gezdirdiğim an dikkatimi ilk çeken Jennifer Lopez oldu. Elbisesi kankisi Zuhair Murad imzalı. Tuvaleti farklı mı, hayır oldukça aşinayız artık ama bu kadının o yüzü, o harika makyajı ve minik sevgilisini bir anne şefkatiyle sıkı sıkı kolundan tutmasıyla kırmızı halının en şıkları arasında seçtim seni Jennifer hadi yine iyisin :)

                    Altın Kürenin şıkları

    Veeee işte karşımızda doğum sonrası ilk pozuyla Adele! Tuvaleti Burberry imiş. Kilolu birinin bunun farkında olması ve yine de şık olabileceğini göstermesi açısından harika bir seçim yapmış. Göbiş gizmele başarıyla tamamlanmış :) Ayrıca şu klişeyi eklemeden geçemeyeceğim; Adele hamilelik sonrası daha mı güzelleşmiş ne :)))

                    

    Ben gerçekten Anne Hathaway hayranıyım ve kadının gözümüzün önünde bir deri bir kemik kalmasına üzülüyorum. Giydiği tuvalet de oldukça kötü (eski bir Chanel imiş), bu kadar zayıfladım bari hakkını vereyim hatlarımın demiş de sevimli hayalet Casper'a benzemiş. Güzelim kadın ne hallere geldi, Sefiller'deki rolünün hakkını kesin vermiştir artık lütfen yemek verin Anne'a! (hı bir de sabah uyku sersemi okudum, Anne zayıflıktan kolu kırmış, zayıflıktan kol nasıl kırılır onu da bilmiyorum, e neden google'lamıyorsun Mayni diyişinizi duyar gibiyim, şu an tembelim sorry.)

                           Altın Kürenin şıkları

    Eva Longoria'yı sevmiyorum ama kadın giyinmeyi biliyor. Emilio Pucci tuvaletiyle kusursuz. Öndeki göğüs dekoltesi biraz fazla geldi ama kadın fiziğim var, gizlim saklım yok diyor. 

                        

    Julianne Moore'u görür görmez kesin Tom Ford dedim ve de bildim! Geçen sene Gwyneth Paltrow'un giydiği Tom Ford imzalı efsaneleşmiş tuvaletin biraz gölgesinde kalsa da sırt detayı ki siz şu an bunu göremiyorsunuz oldukça şık ve de farklı :)

                          Golden Globes 2013: Marion Cotillard © Getty

    Marion Cotillard hepimize şaka yapmış ve kırmızı halıya düşmüş narenciye kılığında gelmiş. Turuncuyu çok severim evet ama bu elbise çok "çarşafa dolanmış" gibi. Zaten Marion Cotillard'ın surat ifadesinden de "n'aptım ben ya hemen bitsin de eve gideyim" ifadesi yok mu :))
Elbise Christian Dior Haute Couture imiş. "Rust and Bone"daki performansı ile adaydı fakat kazanamadı (rust and bone benim gibi her şeyden çok etkilenen biri için biraz fazla acılı).



Şimdilik benden bu kadar :) Sabırsızlıkla Oscar'ı bekleyelim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder