7 Ocak 2013 Pazartesi

Doktor Ablam'ın Dr. Martens'leri

    Her şeye baş kaldıran bir ablam var. Kendimi bildim bileli bu böyle. Hepimizin mahkumu olduğumuz düzene uymamak için elinden geleni yapan ki bunu bir şey yapmış olmak için değili içinden böyle geldiği için bir abla.

"Neden diğer ablalar gibi bir ablam yok?!" diye kendime sormayı çoktan bıraktım. Normal ablalar kız kardeşleriyle kuaföre gider, alışverişe gider ne bileyim kızsal aktivitelerin dibine vurur. Biz hiç böyle olamadık, benim normal olamamamdan mı yoksa ablamın ki mi bilemiyorum ya da ikimizin anormalliliği birleşince ciddi bir voltran oluşturuyor :)

    Ben hep kitleleri takip ettim; Timberland modaysa Timberland, George Hogg modaysa George Hogg giydim. Ama ablam hiçbir zaman Kızılay'cı olmadı. Korkunç gözüken postallar giydi, anlam veremediğim tarzda t-shirtler...

Şimdilerde herkeste olanı sevememe günlerim geldi. Ablama benzemeye başlıyorum sanırım. Hayatta almam, hayatta giymem dediğim Dr.Martens'ler bile hoşuma gidiyor, alsam mı diye gidip geliyorum.



A. Sauvage'ın Dr. Martens ile ortaklaşa projesi sonucu bu kısa film ortaya çıkmış. Ben sevdim sen de sev abla :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder