10 Ocak 2013 Perşembe

Oversized Coat'ların Nirvana'sı Bunlarrrrrrrr

    Yine çılgınlar gibi film izliyorum birazdan Oscar adayları açıklanacak diye heyecan duyan benden başka kaç kişi vardır acaba? Filmlerin bazı repliklerini olmadık yerde söylemeyi seviyorum (bunlar daha çok küfür içeren sözcük öbekleri oluyor ama olsun). 

Özellikle büyülü gerçeklik içeren bir film izlediysem direkt hayaller alemindeyim beni kimse rahatsız etmesin. Filmlerde denk gelince benim de yapmak istediğim bir şey var: Kadın ya da adam beğendiği palto-elbise ya da her ne ise gider tam karşısında durur ve başını tam yerine denk getirerek onun üzerindeymiş gibi durur... Bak şimdi aklıma Jean Dujardin'in sahnesi geldi (The Artist), evet evet bu sahneleri seviyorum! :)

    Stella McCartney'in 2013 Sonbahar koleksiyonundaki -oversized- kabanları görünce direkt aklıma geldi işte. Kavuşmamız biraz zor ama en azından mağazanın yansımasından üzerimde nasıl durduğunu görebilseydim... Küçük Emrah'lıktan ölmeden önce sizinle paylaşayım bu harika koleksiyonu, uzun zamandır ben böyle harika parçalar gör-me-dim!

           

            

            

           

Photos: http://coolechicstylefashion.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder