19 Şubat 2013 Salı

Burberry'e Nil Yorumu

    Nil Karaibrahimgil'i her zaman sevdim, beğendim. Sanırım ilk konseri Harbiye'deydi ona koşa koşa bilet alıp gitmiştim. Şimdilerde Nil'in konserleri adete bir ergenius partisi kıvamında geçiyormuş bu sebeple izlemeden dinlemeye devam ettim, ediyorum.
Yazdığı kitabı da ki köşe yazılarından oluşmasına rağmen keyifle okudum. Ülkemizde stil sahibi üç kadın say deseler mutlaka sayacağım isimlerden biri. Başarılı kadın, seviyorum işte.

    Dün Londra Moda Haftası'nda gerçekleşen Burberry Prorsum defilesinde Türk konuk olarak yer aldı. (Ay tabii unutmamak gerek Buse Terimciğim de oradaydı!) Eminim ki tüm ilgiyi üzerine çekmiştir. Bazı insanlar ne kadar salaş giyinse de dikkat çeker çünkü ışığı yeter. Nil Karaibrahimgil de böyle biri, kendisi çok da şık olmuş Burberry'i kendi stilinde güzel yorumlamış. Defilede her şeyiyle harikaydı.




Photos: www.zimbio.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder