1 Şubat 2013 Cuma

Ümit Ünal'dan lingo lingo şişeler

    Tasarımcıların yiyecek/içecek markaları için şişe tasarlamasına artık çok alıştık. Son zamanlarda en çok sevdiği Coca Cola Light için Moschino'nun şişe tasarımlarıydı. Coca Cola Zero'nun erkeklerin "Light" demekten rahatsızlık duydukları için üretildiği bilgisini bilmeyenler için verdim gitti. Moschino'nun tasarladığı şişeler de bu sebeple kadın hedef kitleye yönelik.

    Moschino'nun tasarımları o kadar şekerdi ki bazı modacılar umarım feyzalmışlardır.


                            

    Ümit Ünal Yudum zeytinyağı şişesi tasarlamış haberlerine önce pek ilgi göstermesem de şişeyi görünce fikrim değişti. Çok güzel olmuş, bugün ilk işim bu limited edition şişeden bulup almak. Yaşasın tüketim!!! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder