11 Ekim 2013 Cuma

3 Boyutlu Film Ayağınıza Geldi

Marka sadakati yaratabilmek her markanın hayalidir. Marka ile duygusal bağ kurmak, markayı sahiplendirip marka elçisi yaratmak için çabalar dururlar. Çoğumuz çocukluktan gelen davranışlarımızı büyüyünce de devam ettirmek eğilimindeyizdir. Ya da kendi adıma konuşuyorum: şahsen ben öyleyim :)

 KLM Havayolları Disney ile olan ortaklığını tanıtmak ya da duyurmak için harika bir projeye imza atmış.  Ben o şanslı veletlerin yerinde olsaydım 40 gün 40 gece o günü anlatırdım herkese...



Eminim ki o 300 çocuk yaşadıkları harika günün şerefine yaşamları boyunca KLM'ye hep sempati duyacaklar. Uçmak için bir seçim yapmaları gerekirse KLM'yi tercih edecekler. Miniklere yapılmış kocaman bir yatırım aslında bu.

Küçükler için yapılan işler meyvesini ilerde (çocuklar büyüyünce) verecek de yine de yatırım yapan markalar, marka gibi markalardır. Eyyy "şimdilik böyle bir proje için bütçemiz yok" diyen markalar! duydunuz mu, gördünüz mü?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder