31 Ekim 2013 Perşembe

Yoksa Siz Hala İsimleştiremediklerimizden Misiniz?

Coca Cola'nın üzerinde isim yazan kolaları markanın tüketicileri için hayata geçirdiği harika bir proje. Yurt dışında çoktandır olan bu logo kişiselleştirme projesi Muhtar Kent'e rağmen malesef bize yeni ulaştı.
Muhtarcığım zaten biz ülkece artık Didiciyiz! Yakında musluktan su niyetine akacak Didi, biz de içeceğiz.

Coca Cola'nın "Share happiness" sloganıyla ülkemizde de hayata geçirilen bu kampanyası isim aramaktan helak olduğumuzdan çoğumuz için bu kaygı ve üzüntüye dönüştü. Adım neden yok!? Benim neyim eksik?! gibi söylemlerde bulunur olduk.  Adımızı bulacağız diye market market dolaştık ama mutlu sona erişemedik :( Markete girince de soluğu içecek bölümünde aldık, belki bir umut buluruz dedik...
Hani "share happiness"tı Coca Cola! Ben ise arkadaşlarımı arayıp ya n'olur adımı bulun diye yalvarıyorum. Yoktan yere dert sahibi oldum!
Bizim bakkala gidip "Kemal Amca sizde xxx isimli Cola var mı?" diye sorsam beni Max çubuğu ile kovalar :)


Marketçi amcalar tam Coca Cola'nın bu "kişiselleştirme" atraksiyonu bitsin de rahata erelim diye düşünüyorlarken şimdi de Nutella'dan isim yazma olayına el attı.
Benim için her zaman soğuk bir iletişim stratejisi izleyen Nutella'nın neden böyle bir iletişim seçtiğini anlamadım. Premium algısını kırıp bakın biz de sizdeniz, sizin fındıklarınız mesajımı vermek istiyor sanırım.





Reklamı izleyelim:

Nutella Türkiye:  http://www.youtube.com/watch?v=zGgn2xTydck

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder