23 Kasım 2010 Salı

Chanel Grisi Oje Modası

    Ojelere karşı aşırı bir merakım yok, hala en çok french'i tercih ediyorum. Mat grimsi renk ojenin farkındaydım fakat ona genel olarak ''Chanel Grisi''denildiğini bilmiyordum. (canım arkadaşım loveyer sayesinde öğrendim)
   Sağımıza solumuza nereye baksak tüm tırnaklar ben chanel grisiyim diye haykırıyor...Her yerde yok satıyor...
Küçük Sırlar'da da tüm kızların forması gibi parmaklarda...Eee onlar da sürdüyse zaten moda çoktan başlamış ve de bitmiştir :)


Chanel'in sonbahar oje renkleri: Chanel Khaki Rose, Chanel Khaki Brown, Chanel Khaki Green




   Tabikide gönül ister ki herkes gitsin 75TL versin Harvey'den Chanel marka alsın amaaaa muadilleri de işimizi görebilir sonuç itibarı ile oje 2 günden sonra asetonluyoruz hayatımızdan çıkıp gidiyor :)


Sevilla 140
Flormar 413
Sally Hansen 41
Pastel 75


Bu ojeler de aynı lavanta grisi rengi veriyor ama okuduklarım kadarıyla en çok Sevilla 140 birebir benziyor, günde 40-50 tane satılıyormuş, koşun tükenmeden alın :)

1 yorum: