2 Kasım 2010 Salı

"You have much better life if you wear impressive clothes"- Vivienne Westwood

Ahhh Melissa ahhhh,
Seninle ilk kez sanırım Bilstore'da tanıştık gördüğüm anda benim olacaksın fıstık dedim..plastikimsi bir maddeden yapılmış olsan da bu paraya değer dedim...
Haklıymışım..
Tüketim toplumunun güzide bir bireyi olaraktan her rengine sahip olamazdım..uzun uykusuz gecelerden sonra karar verdim sarından almaya..çookkk cicisinn :)))


Melissa'nın en güzel modellerinin tasarımcısı-yaratıcısı deli kadın Vivienne Westwood, 1941 doğumlu, punkçı, 1970'lerde Londra'da dükkan açmış ve bu zamanlarda 'farklı' olmak isteyen üst grup segmentine hitap eden (benim gibilerin de hayali)hayranlık duyulacak tasarımcı...


İnternet sitesine de gözatmak da fayda var. Çok güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder