11 Aralık 2011 Pazar

Pepee burada, Kayu Nerede???

    ''Şimdi ki bebekler internet, ipad, iphone ile doğuyorlar.'' cümlesinden o kadar sıkıldım ki... Bu cümle facebookta oynadığınız bir oyun için gizli puan mı veriyor? diye ciddi ciddi kuşkulanmaktayım. Neymiş efendim çocuk eline iphone vermeden susmuyormuş, maç izlerlerken TV'nin yanına gidip ekranı sürüklemeye çalışıyormuş. Yahu o maç oynanırken tüm sosyal medyacılar aynı mekanda mıydınız?

Miniklerin bu kadar erken yaşta teknoloji ile tanışmalarına karşıyım, legolarla oynasın, arabaları birbirine çarpıştırıp ağzıyla efektler yapsın, salak saçma klipleri izlesin neler oluyor yahu? desin hayatı sorgulasın:)

Elbet hepsini öğrenecek ve gün gelecek hepsine ''mecburen'' sahip olacak...

    Bu sebeple Pepee'yi çok seviyorum. Hem ''yerli malı, yurdun malı herkes onu kullanmalı'' prensibim nedeniyle hem de çocuklar için oldukça eğlenceli. Pepee'nin söylediği şarkıları ezberledim bile, favorim tabii ki ''İki ekmek aldım'', o kadar içten söylüyorum ki yakında bu şarkıyı Pepee ve Müslüm Gürses düeti ile dinlemek bile isteyebilirim.

Daha dinlememiş olanlar için:



Pepee'nin hayatımıza girince Kayu salağına olan ilginin azalması da başka bir mutluluk sebebim. Ya çocuklar demiyor mu Keloğlan çakmasının adı Callilou gibi bir şeyken neden Kayu diyoruz diye? Biz ki yıllarca Ceyar'ın JR. olduğunu anlayamadan yaşamış bir milletiz.

Neyse hemen bir Pepee videosu izleyeyip sakinleşeyim :)



Kayu nanik nanikkkkk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder