11 Aralık 2011 Pazar

Bora Aksu'dan bir ''Armaggan''

    Bazı insanlara o kadar saygı duyuyorum ki onlarla karşılaştığımda tepki ve sevgi göstermek ister iken bir anda tepkisiz kalıp, donuyorum. Dün de kursta aynen bu durumu yaşadım, sınıfa girdim, kendime kahve alırken ''Merhaba ben .....'' dedi, ben de gayet uykudan uyanmış, mahmur kız ses tonunda ''ben de ben'' dedim, geçtim oturdum yerime. Sonra tak, tuk, tik, tak sesleriyle birlikte beynimde bulunan mini jeton hareketlendi, kahvemden bir yudum almam kendime gelmemde yardımcı aktör oldu, yudumumu yuttum ve ayağa fırladım! ''Sen O'sun'' diye. O da sevindi ''Yaşasın beni tanıyanlar var'' diye.
Sonra başladık sohbete, o konuştu, ben kafa salladım. Sonra da zaten ders başladı...

Moda sektöründe karşılaşmak, tanışmak istediğim insanlar bir elin parmağını geçmez, tabii ki hepimizin liste başı Hüseyin Çağlayan'dır. Kendisi gerçekten modaya yön verenlerden olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve biz ülkece yalnızca izliyoruz...

Bir diğer yıldızım da Bora Aksu, kendisi Londra Moda Haftası kapsamında 4 yıl üst üste ''En Başarılı Genç Moda Tasarımcısı'' ödülünü aldı. Yaptığı işler o kadar kendine özgü ki, yaratıcılık bitti diyenler için kendisi başlı başına tokat gibi cevap.

Ve kendisi şimdi Armaggan ile işbirliği yaparak 40 parçadan oluşan harika bir koleksiyon ile karşımızda!
 
    
    40 parçadan oluşan koleksiyonda yazma, oyalı kumaşlar ve ipekler Armaggan'ın atölyelerinde elde işlenmiş.
   Bora Aksu- Armaggan- El işmesi ipekler, yazmalar hepsi Voltran oluşturunca fiyatlar konusunda beni bir korku, panik sarmıyor değil ama ne de olsa alamayacağım için benim çeneciğimin yorumlasına ne gerek var değil mi?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder