29 Kasım 2011 Salı

Victoria's Secret ''Sexier Than Skin'' Kampanyası

    Sosyal medyaya ilgi duymaya başladığımdan beri öğrendiğim bazı şeyler beni gerçekten çok şaşırtıyor. Dünyada en fazla oyun oynayan bayanların Türkiye'de olması gibi. Şu zamana kadar bir kez bile facebook üzerinden oyun oynamadım.

    'Geleneksel' yaklaşım sergileyip hala bilgisayarımda kayıtlı olan Super Mario'yu oynamaktayım. Oyun oynamasam da teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyorum, bence ben tam olarak 'nereden nereye' örneğiyim.
Onur Air vakası tüm sosyal medya derslerine konu oldu ve de hala oluyor ya da çiçek açan Doğuş. İnternet Mahir'den sonra hocaların anlatacak bir şeyleri oldu çok şükür, baymıştık artık.

    Bu hızlı gelişim ve değişime en hızlı ayak uyduran sektörlerin başında bence moda geliyor. Markalar sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanıyor, blog tutuyor, yarışmalar düzenliyor...
OXXO'nun Türkiye'de en çok 'like' alan giyim markası olması da beni şaşırtan bilgilerden biri, Facebook'ta sayfa açan ilk markalardan biri oluşunun bu kadar beğeni kazanması için yeterli olmadığını düşünüyorum ve gerçekten bunun nedenini merak ediyorum.

Şimdi gelelim asıl meseleye. QR Code'un yavaş yavaş dillerimizde pelesenk olmaya başladığı şu günlerde süper bir Victoria's Secret QR code kampanyası olan 'Sexier than skin'e, fotoğraftan da anlaşılacağı üzere cep relefonu ile 'teknolojik' barkodu okuttuğumuzda tatatataaaaam telefonumuzda bir melek!
    Bence çok inovatif ve eğlenceli.

  Victoria Secret QR Codes

Türkiye'de de yakında mağazaları açılacak olan Victoria's Secret bu uygulamayı bizde de yapar mı bilmem ama yapar ise ülkece QR code'u yalayıp yutmamıza sebep olur :)

     Victoria Secret QR Codes

     Victoria Secret QR Codes

Son olarak Victoria's Secret'ın Türkiye'ye gelecek olmasına çılgınlar gibi sevinen kızlara erkeklerin cevabı net oldu: Kızlar biz de Nike marka krampon giyiyoruz ama hiçbirimiz Ronaldo değiliz! :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder