22 Kasım 2011 Salı

Lady Gaga sen Öss nedir hiç bildin mi?

    Tarihten tozlu bir sayfa, hesapladım da bildiğin yaşlanmışım, Öss sonuçlarının açıklanacağı gün. Tabii ki site çökmüş bakamıyoruz, bu sebeple benim için Yök ve Biletix'in farkı yok işin düşerse, o da düşüyor, hem de paldır küldür.

Arkadaşım arıyor, 'Bi okul kazanmışsın da ilk kez duydum, bunu ne ara yazdın? Neden istediğini sildin de bunu yazdın?' diyor.
Ama ama ama...

    Şu üst satırda koyduğum üç nokta hayatımın en acıklı üç noktası. Yanlış seçimler üzerine kurulmuş bir hayat benim ki. Hala lanet ediyorum o güne. İşin kötüsü unutamıyorum da.

Elazığspor maçımız vardı, durmadan ağlıyordum, maç başladı hala hüngür hüngür ağlıyorum. Bir de üzerine golü yedik mi ahan da katmerli durum. Daha sonra 7 tane gol çaktık, e artık susayım bari dedim, 7 gol, yazıyla da yedi. Öbür (öbür ne saçma geliyor yazınca değil mi?) gün gazetede iki fotoğrafım vardı; ''Fener önce üzdü sonra sevindirdi'' başlığı altında...
Ah be gazeteci ağabey Fener hiç üzer mi beni?

    Bu hüzün dolu, kopmasını, gitmesini dilediğim zaman dilimimi bir kenara bırakıp Lady Gaga'ya dönmek isterim. Çok düşündüm ama konuyu bağlayamadım bu seferlik böyle olsun...

Seviyorum bu kadını, ezberbozan tarzını, zaman zaman iticiliğini... Öyle ya da böyle farklı işte. Kafelere oturup gelen geçeni süzersin ya hani karşımda Lady Gaga olsa değil süzmek anatomi dersi alıyor gibi olayı ciddiye alır santim santim incelerdim.  Ve işte kendileri son zamanlarda giydiği en kapalı ve normal kıyafet içinde.

                                           

                      Gaga'nın etçil hallerinden sonra bu elbisesiyle pek şirin değil mi?
         
                                       

                   Karl Lagerfeld imzalı Chanel içinde Lady Gaga, hayaldi gerçek oldu :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder