17 Kasım 2011 Perşembe

''Giyinik'' Ajda for Twist

    Ben minikken Ajda Pekkan'ın 'Eğlen güzelim gününü gün et, ben vazgeçmişken eğleeeeennnn' diye bir şarkısı vardı, bu şarkının klibi benim için inanılmaz bir dünyaydı, mini dizi gibi, bir hikayesi vardı. Tv'de ne zaman bu klip dönse ekrana kilitlenirdim. Klipte Ajda hayal alemine dalıyor ve çıkıyordu. O zamanlar ne kadar farklıydı görüntüsü ve kıyafetleriyle hatta adıyla...


Şimdilerde kendisi 'taş' olabilir ama benim için fazla itici. Özellikle giydiği o tanımsız mayolarla. Neyin ispatı bu? Taş gibi bacaklarının mı?, hala yaşlanmadığının mı? ya da Demet Akalınlaşma çabaları mı?
Bence Ajda Pekkan olmuş biri için çok yanlış hareketler bunlar.

Son zamanlarda çıkarığı albümlere ve giydiği tanımsız mayolara rağmen Ajda Pekkan'ın yaptığı en iyi atılım Twist işbirliği ile yaptığı koleksiyonlar. Oldukça şık ve tarz. Eski Ajda gibi.


                                       

                          

          

          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder