23 Aralık 2011 Cuma

2012 Korkma Gel Gel

    Kırmızıyı sevmiyorum, sevemiyorum. Olmuyor işte. Şimdi sağıma baksam Noel Baba soluma baksam köpükle yazılmış 'Hoşgeldin 2012'ler'... Yahu milenyum geliyor iken neler hayal ediyorduk uçan arabalar olacaktı, yemek yemeyecektik haplar olacaktı (Jetgiller hepsi senin suçun), biz hala mağaza vitrinlerine ''Hoşgeldin 2012'' yazıyoruz.

Haddon Sundblum'un Coca-Cola şirketi için hazırladığı çizimlerden biri
                                      
    Kırmızının iticiliğinin sebebi biraz da Noel Baba. Coca Cola'nın Noel Baba'yı şekilden şekle sokması; kırmızıları giydirip, beyaz sakalı da ekledi mi bir numaralı kapitalist Coca Cola içmeye hazır!
Adamcağız Demre'de doğmuş, hayırsever biri iken ne hallerde, öbür tarafta bunun hesabını kim verecek söyleyin bana.
( Neden böyle bir giriş yaptım onu da söyleyeyim çevremde kimse Noel Baba- Coca Cola ilişkisini bilmiyordu, belki sen de bilmiyordun ama artık biliyorsun :), hey Muhtar Kent! what's up maaannnn? )


Şimdi gelelim asıl mevzuya. Klişeliği severim bilirsin, o zaman benim neden 2012 Wishlist'im olmasın değil mi? Sevgili Noel Babacık hediyelerimi sakın bacadan atma zira biz 1. katta oturuyoruz, hediyelerimi 3. katta oturanlar kapar.
Sepet sarkıtırım ben sana zile basman yeter.


Evet başlıyoruz!!!
 Keşfedilecek yeni ülkelerde gidecek uzun yollarım olsun. Yürüyeyim de yürüyeyim...
Yürürken ayakcıklarımda Lanvin sneakers'larım olsun,
Çantam da tabii ki fuşya Cambrige Satchel.
Çantamın içinde Kumm defterim, Küçük Prens'im ve hayallerim de olsun,
Arada bir mola vereyim, okurken kahvemi yudumlayayım, boynumda Mawi kolyem olsun,
Daha da yaratıcı olmam için ilham kaynağım Coco'm da benimle olsun,
Zamanı durdurmam içinse bir Polaroid'im olsun,
En önemlisi gülen yüzüm, bitmeyen yaşama sevincim benimle olsun...



1 yorum:

  1. What a wonderful wishlist (the satchel especially!) <3 I hope you had a marvellous Christmas!

    x
    Lost in the Haze: Fashion Blog

    YanıtlaSil