26 Ocak 2011 Çarşamba

Chanel Haute Couture PARİS S/S 2011

  Bu aralar Chanel ile yatar oldum. Kitabını okuduğumdan, rüyalarımda tül perdelerden elbiseler tasarlıyorum, mankenlere pantalon giydiriyorum. Fena kaptırmışım...

Ve karşımızda merakla beklenen Chanel klasiği, hiçbirimizi yanıltmayan hatta şaşırtmayan Chanel çizgisi, renkleri ve siyah...


Pullu payetli pantalon ile oturup kalkmak ne kadar zordur biilirim, bir de bu pantalon Chanel olunca sanırım popomu hiçbir yere koymazdım. Fiyonk modasını da es geçmemek gerek hediye paketi görünümü hoşuma gitmedi.
 



Açıkcası hiç güzel bulmadım daha doğrusu ne olduğu bile anlayamadım.

Üst kısım tüllü, ince fırfırlar çok güzel, bu tuniğimsi bluzun altına mus çorap ve topuklularla çok tatlı, şeker kız candy imajı çizilebilirdi. Ama doğru onlar geride kaldı, farklı olmak için güzel bir seçim olabilir.
Zımbalı pantalon hayatımıza hoşgeldin.


Kabarık eteklerin kraliçesi...Çok güzel tüllü tafta gibi. 


Yumuşak renklerden sert renklere geçişi oldum olası sevmemişimdir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder