18 Ocak 2011 Salı

Göz Koymak ---> Ahmet Baytar

Göz koymak...
Çok samimi bir deyim, ona göz koydum şuna göz koydum...
Ben de bir ayakkabıya göz koydum. Kursa gidip gelirken sürekli bakışıyoruz, hadi %70 indirim başla artık diye söyleniyorum. Aslında her seferinde korkuyorum da satıldı mı acaba diye. Ama yoook o beni bekliyor :)


Bir de daha gözgöze gelemeden uzaktan sevdiğim, istediğim bir ayakkabı var o da Ahmet Baytar imzalı... Ahmet Baytar son dönemin en iddalı tasarımcısı. Yakında çooook daha fazla duyacağımıza eminim, o zamanlar da dersiniz Mayni yazmıştı diye...
ParisTexas'a yolum düşse bakacağım, deneyeceğim ve de sanırım alacağım ama şimdi gidemem, param yok bu sebeple erteliyorum kavuşmamızı :)

Göz koyduğum leopar desenli ayakkabılar

1975 doğumlu olan Ahmet Baytar, MSÜ Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü mezunu. Hotiç'te 6 yıl tasarım ekibinde yer almış. Şuan ParisTeksas Butik'te tasarımları (ayakkabı&çanta) satılmakta.
Müşterileri arasında Ivana Sert, Emel Kurhan, Eda Taşpınar gibi ünlüler de yer alıyor.



ELLE Dergisi'nin '' Yeni Genç Tasarımcılar'' isimleri arasında gösterilmektedir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder