7 Ocak 2011 Cuma

Kot Bir Blucin Markasıdır !

Bazı markalar vardır artık ''Jenerik Ürün'' haline gelmişlerdir. Jenerik marka özetle, kağıt mendile ''Selpak'' demektir.

Nescafe, Nylon, Selpak, Orkid ve Gilette en bilinen jenerik markalardır.
Şimdilerde de yeni fiilimiz ''to google''. İnternette arama yapacaksak ben bir googlelayayım diyoruz.

Şimdi gelelim asıl mevzuya...

Ülkemizde jean pantalona genellikle kot pantalon deriz. Bilmeyiz ki o kot aslında Kot :)
Yani demek istediğim şudur ki Kot bir markadır. Muhteşem Kot'un KOT'u...

Muhteşem Kot 1940'lı yıllarda Avrupa'ya yaptığı seyahatlerde keşfettiği blucini Türkiye'ye getirerek üretmeye karar verir.
1960 yılında Kot adını markalaştırır.
80'li yıllarda da serbest piyasa ekonomisi ile kapılar açılıp, yabancı markalar ülkemize geldikçe Kot marka blucin artık 2. sınıf olmuştur. 1992 yılında üretim durmuştur.



Markanın üretimi durduğu halde belleklerimize kazınmış. Kot'un bir marka olduğunu kim duysa şaşırıp kalıyor. Blucinden daha sıcak daha bizden.
Kot'un sloganı ile bitirelim.
Her kot Kot değildir. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder