31 Ocak 2011 Pazartesi

İkoncan ile İkoncon el ele tutuşup İstinye Park'a gitmişlerdi...

    Kış geldi mi beni üşüme korkusu alır, üşümekten nefret ediyorum.
Beresiz sokağa adım atmam, gün boyu da çıkarmam. O yüzden benim için snoodmuş, eldivenmiş kesmez. Berem yoksa üşürüm.

Kışı derinden yaşadığımız bu günlerde snood modası hızla yükseliyor...Bayanlardan sonra erkekler de el attı.

Snoodlar örülüyor boncuklar ekleniyor, o dikiliyor bu zımbalanıyor...Herkes kendi modasını yaratıyor.

Bugün gazetede klasik İstinye Park haberi neymiş diye bakarken Q7 ve Fernandes'i gördüm. Sadece ŞAKA dedim.

Deliğinden çıkmış köstebek gözüne toz kaçmasın diye gözlüklerini de eksik etmemişti. Kürk boyunluğu Hermes.
 Maşallah maşallah...Mücevherim snoodumdur diyor arkadaş. Umarım taraftarlar da bu moda akımına kapılmaz...
Fernandesciğim bak o snood mnuud hikaye, karizman olacak ki Hermes'in bir işe yarasın.

2 yorum:

  1. Q7 bir yana Fernandes'in ki nasıl bir abartı. gerçi diğerinin de montu yok üzerinde kürk boyunlukla çıkmış sokağa :))

    YanıtlaSil
  2. kürkü uzun ya onu ısıtıyordur :) bi nevi ufo :)

    YanıtlaSil