25 Ocak 2011 Salı

Erkeklere Boynuz Pek Yakışmış ---> Walter Van Beirendonck 2011 Fall/Winter Collection

   Walter Van Beirendonck farklı tarzı ve farklı tasarımları ile yine karşımızda. Erkeklerin bu kadar renkli giyilmesine pek alışkın olmasak da en azından pembe giymelerine artık alıştık. Bu sebeple eskisi kadar yadırgamıyoruz Walter Amca'yı... Özellikle siyahi manken kullanarak bize bir mesaj veriyor mu? veriyorsa eğer aldık mesajı evet hepimiz kardeşiz. Hatta boynuzlarımız da var, yehuuu !

Ortadaki tanımlayamadığım cismi istiyorum!!!

Takı olarak araba jantına benzer cismi takarak ne anlatılmış anlayamadım fakat bir çok düşünceye gebe..


Uzaylı Zekiye aklıma geldi neden anlamadım...




Çok korktuk

Güzel panço


Çok güzel bir kazakmış, erkekler için biraz fazla iddalı, renkli..


Bu hırka-palto arası olan kıyafetin adı ne bilmiyorum ama bir Türk tasarımcıda da görmüştüm, anımsayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder