5 Ocak 2011 Çarşamba

Karl Lagerfeld Yaşlanıyorsun ! Chanel'in Yeni Yüzü Lively...

Gözümüz aydın son dakika haberi misali hatta flaş flaş flaş...



                    Gossip Girl'ün yıldızı Blake Lively Chanel'in Mademoiselle çantalarının yeni yüzü
                    Ben kendinelerini pek beğenmiyorum, Lily Allen geri dönsün ben onu istiyorum !!!
           (Tamam tamam hakkını yemeyeyim yüzünde bir ifade eksikliği olsa da bacakları çok güzel)


Popüler kültür böyle bir şey olsa gerek. Koskoca Chanel ve Blake Lively...Çok sinirlendim çoook !!


    23 yaşındaki yıldız, Chanel'in SS 2011 koleksiyonunda Karl lagerfeld fotoğrafları ile kampanya yüzü olacak. Fotoğraflar Nisan 2011'de dergilerde yerini alacak.



                        Mademoiselle çantalarının fiyatları $2,000 ile $3,300 arasında değişiyormuş.

Ohooo Livelyciğim reklam çalışmalarına başlamış bile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder