30 Ocak 2011 Pazar

Ekmek Bulamıyorsanız Pasta Yiyin, E mi Cicim ?!

   Yıllarca bu klişe lafla dalga geçtik, şu şey var ya Avusturya'nın prensesiyken Fransız Kraliçesi oldu o söylemiş dedik, kimdi ? o ya dedik, heee hatırladım, Marie Antoinette dedik.

Sonra bir de çikolataları çıktı, sosyetik. Ekşisözlük'te şöyle yazmışlar: tarihteki ilk tiki'dir kendileri, katılıyorum. Aslında tarihte bu sözü söylediğine dair hiçbir kanıt yokmuş, yaptıkları hep abartılmış hep şımarık hoppa kraliçe olarak gösterilmiş. Fakat bana da sorsalardı, sence kim bunu söylemiş olabilir diye, ben de sanırım Marie Antoinette derdim. Teyze çok kafaymış ohh miss yemiş, içmiş, şaşalı yaşamış keşke pofuduk yatağında pasta yiyorken boğazına bir ahududu takılmış ölmüş gibi bir cümle ile bitirebilseydim. Malesef Marie'ye kıydılar. Gıyotine çıkarak kellesi gitmiş.


Şimdi bu ''yaratıcı'' sweatshirte bir bakalım. Benim hoşuma gitmedi, eğlenceli de bulmadım. Sonra bu çalışmanın altına yazılan yorumları okudum, herkes awasome! bulmuş. Dedim demek ki bir benim beğenmeyen, en iyisi susmak, sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder